Skip navigation

Det gikk ikke helt som forventet i natt, sovet elendig som vanlig, og  utslitt når jeg våknet. Så på ansiktet når jeg våknet at maska har sittet litt stramt, det har veldig mye å si på effekten av den. Det er veldig lett å sette den for stramt. Litt justeringer, og sånn, så blir dette bra. Jeg får bruke litt tid på det i dag.

Lese grundig gjennom alt, og være nøye når jeg tilpasser den.

Ellers er jeg like optimistisk og gleder meg til å sove ordentlig. Det blir mange pustestopp i løpet av natta, til vanlig. Maskinen reduserer dette til et minimum, 10-14 i løpet av natta. Fremdeles i overkant, men mye bedre. Jeg ser i alle fall fram til natta som kommer, jeg skal være veldig nøye og tilpasse den ordentlig, samt prøve den ordentlig ut før jeg legger meg. Jeg må sove ordentlig snart…

Oppdateringer følger!

Legg igjen en kommentar

