Skip navigation

Dette innlegget burde alle lese, om å fokusere på det positive. Strengt tatt havner vel de færreste i Italia. Det handler om å erkjenne hvor man har havna, og nyte Rembrandt og vindmøller, kanaler og tulipaner. Takk for godt innlegg, Trollmor

~Trollmors tanker~

For 20 år sia ble mitt andre barn født. Ei bittelita jente som kom til verden ei god stund før hun skulle. Det viste seg snart at ikke alt var helt i orden med henne. Det ble en av de mest krevende periodene i livet mitt. Jeg var ganske ung og uforberedt på hva som lå foran meg. Men noe visste jeg. Jeg ville bli alene med 2 små barn, og det ville bli tungt og vanskelig. Svangeskapet hadde vært hardt,  jeg hadde vært syk hele tiden. Og jeg selv ble aldri helt frisk etterpå. Det har gått helt fint med jenta mi, hun er nå  voksen, og godt i gang med utdannelse. Det har også gått fint med storebroren, som ikke alltid fikk det han skulle hatt fra meg, i form av tid og oppmerksomhet. Heldigvis. Det er aldri lett å være søsken, når den ene er avhengig av mye ekstra…

View original post 653 more words

Legg igjen en kommentar

