Skip navigation

Da fikk jeg meg et nytt sted å blogge, da.. Litt bedre, litt enklere, og ingen begrensninger….
Her finner du litt om alt, religion, politikk, Cisco, IP-nettverk, hjemmenettverk, Windows, Linux og Open source.
-Akkurat nå venter jeg på at mitt favirittlag skal spille semifinale i cup’en, mot Follo. Det antar jeg vil bli en morsom kamp, men tar ikke for gitt at RBK vinner. Det gjør jeg aldri… Det hadde vært fantastisk om RBK gikk til finalen, siden Trondheims-Ørn gikk til finale i går. Vinner både T-Ø og RBK hver sin finale, blir det stas. Hvis RBK tar seriegull også, blir jeg en veldig glad mann, i lang tid framover.
G

Legg igjen en kommentar

